חבל שלא אמרתם קודם

אחרי שעשינו להם חוברת מידע, כתבנו להם את תכני האתר וגם נאום לכנס החברה, הראינו להם משחק קופסה שיצרנו והם פנו אלינו בבקשה שניצור משחק מתנה ייחודי גם עבור הלקוחות שלהם.
שאלנו לא מעט שאלות על קהל היעד, ביררנו מה התקציב ובכמה עותקים הם רוצים את זה ובמשך חמישה ימים תמימים התחבטנו בענייני קונספט, פורמט, סגנון ותכנים ויצרנו עבורם על "דמו" של משחק מעוצב. חכם. מקורי ויפה.
יומיים אחרי שהדמו נשלח אליהם התקשרנו לשאול מה דעתם. "זה מקסים" התמוגגה מנהלת השיווק שהזמינה את העבודה, "קלעתם בדיוק למה שאנחנו צריכים, אבל מתברר שאין לנו תקציב".

אודות ליאה קנטור מטרסו

עיתונאית, מרצה לתקשורת ויזמית תוכן. כעורכת הראשית וסמנכ"לית התוכן של קבוצת SBC הקימה וניהלה 17 ירחונים, בהם: דרך האוכל, נישה, להיות משפחה, דרך האושר, גלילאו, סטטוס ורבים אחרים. במקביל, ניהלה את קשרי הקבוצה עם מו"לים בינלאומיים כגון Hearst International, או Rodale, עמדה בראש המהדורות הישראליות של ירחוני היוקרה Cosmopolitan, Mountain Bike Action ,Estetica ועוד, הובילה יוזמות רבות של הקבוצה בכל תחומי התוכן, והקימה את שני אתרי התוכן של הקבוצה – תחילה אתר בתחום ההורות שהושק כשהאינטרנט הישראלי היה עדיין ממש בתחילת דרכו, ומעט לפני שעזבה – את ifeel.co.il - והובילה יוזמות רבות של הקבוצה בתחום התוכן.
הפוסט הזה פורסם בקטגוריה במילים שלנו.‏ קישור ישיר לפוסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים