לקראת השנה החדשה יזם אגף "מצילה" במשרד לביטחון פנים, הפקת מוצר שיווקי המצטיין בחיי מדף ארוכים במיוחד – פד לעכבר המחשב שהוא גם לוח שנה, אשר ימותג כמוצר שי של אגף מצילה.
אנחנו נבחרנו לבצע עבורה (בזריזות!) את המוצר: עמוד המציג את "מצילה" ואת הרעיון ו- 12 עמודים שכל אחד מהם מציג את אחד מחודשי השנה, כולל ציון של חגים, חופשות בית ספר וימים בעלי משמעות קהילתית או חינוכית – למשל יום איכות הסביבה. בנוסף מכיל כל עמוד מידע תמציתי על אחד מהפרויקטים הרבים של "מצילה", תמונה הנותנת ביטוי לפרויקט, מונח מעולמה של "מצילה" ומידע קצרצר נוסף שכדאי לדעת. כל עמוד מכיל, כמובן, גם את הלוגו של "מצילה".
מיתוג כבר אמרנו?
יצא כל כך יפה, שעכשיו רק מתחשק לנו ליצור פדים נוספים לחברות וארגונים אחרים.
עם או בלי לוח שנה.
המיתוג בכל מקרה כבר בפנים.