בעבודתנו המשותפת בקבוצת המגזינים SBC (שנרכשה לפני כשנתיים על ידי מוטו תקשורת), הקמנו, הפקנו, ניהלנו וערכנו עשרות מגזיני לקוחות וביניהם מגזין O המגזין הראשון של orange שיצא לאור של החברה ב- 1.000.000 עותקים, "על הקו" מגזין הלקוחות ומגזין העסקים של בזק, "פלטינום" מגזין לקוחות הפלטינה של ויזה כאל שהתמקד בסממני החיים הטובים, "בשביל הארץ" המגזין של רשות הטבע והגנים שזכה לפופולאריות רבה והציע לקוראיו מידע רב על טיולים ואתרים, LIVING"" מגזין הדיירים של אפריקה ישראל, "דברים מהלב" המגזין החצי שנתי של לב"י, ורשימה ארוכה של מגזיני לקוחות נוספים שכללה בין היתר את המגזינים של אגודת איל"ן, איגוד התעשיינים, חברת מגדל, ויצ'ו, קבוצת קניוני עזריאלי, קמור רכב – BMW ישראל, סטודיו C, קלאב 50 ועוד ועוד.
אבל מגזין הלקוחות הראשון שהפקנו היה "העיקר הבריאות" – מגזין לקוחות של קופ"ח מאוחדת שהציע למבוטחים תכנים מקצועיים בתחום הבריאות.
עשיית מגזיני לקוחות היא מלאכה שאם רוצים לעשות אותה היטב, חייבים לא רק להתמסר לה, אלא גם להיות קשובים ומודעים לחברה העומדת מאחורי המגזין: לייחוד שלה, למגמותיה השיווקיות, לתפיסת העולם העסקית שלה, לחזונה ולנפשות הפועלות בה – רק כך אפשר לבנות נכון את תמהיל התכנים והמסרים של כל גיליון. ולפעמים, תוך כדי הלימוד והעבודה מתרחש מאליו גם הדבר ההוא שאנשי עסקים מפוכחים מזהירים מפניו: היקשרות למוצר.
במשך 6 שנים הפקנו למאוחדת מדי רבעון את המגזין וכשפרשנו מעבודתנו ב-SBC תחושת הפרידה מהמגזינים העצמאיים שהשקנו כדוגמת נישה, Cosmopolitan ודרך האוכל, לוותה גם בתחושת פרידה מהמגזין של מאוחדת – עם איחולים של הצלחה לממשיכים, אבל גם עם צביטה קלה בלב, ובתקווה שהבאים אחרינו יטפלו היטב במגזינים שהקמנו.
לחיים דינמיות משלהם: אנחנו המשכנו לדרכנו והתמקדנו בהקמת אתרי אינטרנט ובהמשך בהוצאה לאור של ספרים, ובקופת חולים מאוחדת נכנס לתפקיד מנהל השיווק מר משה מאירי הנמרץ, שהעז והשכיל לעשות את מה שאיש לפניו לא עשה – הוא נעזר בשירותיה המופלאים של חברת המיתוג פירמה ומיתג ומיצב את קופ"ח מאוחדת מחדש כ"מאוחדת". כתומה, תכולה וברורה. עם מסרים מובהקים ואחידים ברוח התקופה, המשקפים נאמנה את יתרונותיה.
המגזין הפך מ"העיקר הבריאות" ל"מאוחדת בשבילך" ברוח המיתוג מחדש וחברת התוכן שלנו נבחרה להפיק את המגזין המוכר, ולערוך בו את השינוי הנדרש.
המגזין הרבעוני "מאוחדת בשבילך" נשלח ישירות אל בתיהם של המבוטחים, והוא כולל כתבות מרתקות ועתירות מידע בכל תחומי הבריאות. כל הכתבות נכתבות על ידי הרופאים המומחים ואנשי המקצוע של מאוחדת וכוללות מלבד הצגת הבעיות גם דרכים אפשריות לריפוי ולפתרון. תמהיל הנושאים בכל גיליון מותאם לתקופה בשנה ולציון אירועים בריאותיים (כגון יום האיידס, או יום ללא עישון) ונותן במה רחבה לנושא קידום הבריאות ולדרכי מניעה.